Des d'aquesta setmana ja es podrà trobar als punts habituals de distribució la tercera edició de la Revista Mà.
Aquest mes l'entrevista és al Secretari per a la Immigració de la Generalitat de Catalunya, Oriol Amorós, i el reportatge està dedicat a la convivència religiosa a la ciutat de Vic.
A més dels dos temes principals hi ha les habituals seccions de 'Què fem aquest cap de setmana?', aquest mes dedicat al Mercat del Ram, a més de Llengua i Treball. L'associació del mes són els Sagals d'Osona, que enguany celebren el seu 10è aniversari.
Llegeix la revista aquí!
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
0 comentaris:
Publica un comentari a l'entrada