Com cada mes, la Revista Mà planteja una pregunta als seus lectors...
Creus que s'han de tancar les pàgines de descàrrega d'Internet?
Envia la teva resposta a redaccio@revistama.cat, amb el teu nom, edat i municipi!
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
0 comentaris:
Publica un comentari a l'entrada