Presentació de la Revista Mà a la plaça Major de Vic

Posted by Revista Mà On dijous, 27 de desembre del 2007 0 comentaris

Aquest darrer dissabte, 22 de desembre, mentre alguns afortunats celebraven la seva sort després d'haver comprat algún número de loteria al carrer Manlleu, nosaltres érem al mercat, a la plaça Major de Vic, presentant la primera edició de la Revista Mà. Cal dir que en poques hores ja havíem acabat els milers d'exemplars que portavem i que, en general, va tenir una molt bona acceptació per part dels vigatans i osonencs que voltaven per plaça. Gràcies a totes les persones que es van interessar tant pel nou projecte!